Loading...

Strawberry Cheese Cake



Assalamualaikum...
Apa khabar semua...harap2 semua berada dalam keadaan sihat ...tapi saya yang tak berapa sihat..kepala rasa berdenyut-denyut,agaknya sebab tadi kena hujan masa pi site kot..
takpa la walau pun sakit kepala saya nak update skit blog ni..
"Strawberry Cheese Cake" ni saya buat masa majlis pertunangan adik aritu...Resepi asal drp 'Blueberry Cheese Cake' yang saya ambil dari rumah En.Adnan Ibrahim..atau nama Glamernya Mat Gebu tu...Dulu saya dah pernah try...memang sedap...Tapi kali ni saya tukar guna Strawberry plak...kali ni saya tak letak resepi yer...kalau nak tengok resepi asal dari rumak Mat Gebu boleh klik sini.. dan sini yang saya buat ari tu...Terima kasih Mat sebab kongsikan resepi yang memang mabeless...

3 comments:

  1. huuiih..terliurnya akak nengok cake tu..apa lagi kalo stroberi..sedap kan..kan..

    ReplyDelete
  2. memang sedapp..try la buat akak...

    ReplyDelete
  3. erm..sedapnye ciskek..lg2 ngan toping yg meleleh tu...

    ReplyDelete

 
Toggle Footer
TOP